Розумна освіта (Smart Education)

Електронна освіта  (E-Learning)

В світі виокремлюються три основні покоління Електронної освіти.

E-learning 1.0 – перше покоління, що проводиться через веб. Курс 60 і більше хвилин. Найчастіше використовувалися синхронні курси, що поставляються через віртуальний навчальний клас або асинхронні курси, побудовані з використанням інструментів для авторингу. Дизайн контента зазвичай слідує моделі традиційного вчення, розроблений дизайнером по вченню. Курси управляються через LMS (Learning Management System).

E-learning 1.3 – покоління, що існує останні декілька років. Розробка відбувається швидше, форма доставки набагато простіше, а процес вчення розбитий на дрібніші шматки. Вчення доступне в контексті робочого місця, не завжди доступно через LMS, а доставляється через поштові повідомлення із доступом до корпоративного інтранету. Контент створюється експертами з тематики по шаблонах, з використанням засобів швидкої розробки і систем управління навчальним контентом (LCMS). Додатково можуть створюватися віртуальні класи або обговорення.

E-learning 2.0 — це набагато більший крок, ніж при переході від E-learning 1.0 на E-learning 1.3. 2.0 засноване на інструментах, в яких поєднується розробка контента, поширення через веб та засоби спільної роботи. По суті це поєднання в одному процесі роботи і вчення, керованим самим співробітником, адже створювати контент може як експерт, так і будь-який співробітник. Спілкування між усіма учасниками процесу відбувається через модель соціального компьютінга.

Розумна школа

Розумна освіта це не лише розумне вчення, а ще й сучасні і безпечні навчальні заклади та сам освітній процес. Серед основних завдань ми виокремили наступні:

1. Навчальні заклади мають бути оснащені системами Безпечного міста, для створення найвищого рівня безпеки для всіх учасників навчального процесу у тому числі у закладах дошкільної освіти. Допустимий нагляд за навчальним процесом стимулюватиме його покращення та недопущення неприйнятної поведінки як учнів так і викладачів. 

2. Всі навчальні заклади незалежно від типу мають бути оснащені системами автоматизації навчального процесу починаючи від вступу до навчального або дошкільного закладу і закінчуючи випуском із нього. Подібні системи забезпечують повну взаємо-інтеграцію навчальних процесів та надання доступу до інформації відповідно до категорії користувача.

3. Запровадження системи дистанційної освіти, що має надавати можливість учням отримати знання навіть тоді коли вони фізично не можуть бути присутніми у школі. Наприклад під час хвороби або раптової подорожі із батьками, тощо.

4. Запровадження технологічних учнівських та студентських квитків, які будуть інтегровані із системою електронного квитка на транспорті (E-ticket) та іншими сервісами, які надаються муніципалітетом. Фактично, учнівський та студентський квитки можуть слугувати ідентифікатором особи для установ місцевого рівня.